POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
jak zmienić?
Autor Wiadomość
Pawian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: aaa
Ulubiona Gra: aa
Wiek: 55
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 121
Skąd: aaa

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #1  Wysłany: 13 Lipiec 2015, 21:00   jak zmienić?

Mam mod GWX 3.0 do sh3.

Wszystko super, pięknie tylko wolę te muzyczkę z gramofonu: https://www.youtube.com/watch?v=dy22RgOAHFk

A nie te co w tym modzie

Jak przywrócić to?? W JSGME nie widze pliku
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #2  Wysłany: 13 Lipiec 2015, 21:07   

Wchodzisz do folderu ...\SH III\Data\Sound\Gramophone

Wywalasz te utwory, których nie chcesz, a te co chcesz wklejasz tam w formacie .mp3.

Podpowiem, że jeśli chcesz ten jedyny utwór to musisz wywalić wszystko oprócz Gramophone1.mp3.
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 13 Lipiec 2015, 21:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Pawian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: aaa
Ulubiona Gra: aa
Wiek: 55
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 121
Skąd: aaa

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #3  Wysłany: 13 Lipiec 2015, 21:27   ok thx

ok thx

zgadnijcie co leci w środę i czwartek o 20 w TV4 :0 huhuhuh


i ile torped odpalacie na handlowe statki, jaka głębokość i zapalnik??

Czy jak trafię 1 w środek ale statek nie zostanie zniszczony to czy chociaż spowolni go??

szkoda torped na jakieś handlowe...
Ostatnio zmieniony przez Pawian 13 Lipiec 2015, 21:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Adm.Lütjens 
Korvettenkapitan






Kraj:
poland

Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 949
Skąd: Zagłębie Sosnowiec

 #4  Wysłany: 13 Lipiec 2015, 22:46   

Nie ma jakiejś zasady co do odpalania torped.
Wszystko zależy od jednostki do której strzelasz.
Czasem wystarczy jedna torpeda na np. T3 (największy tanker) a czasem trzeba nawet 5 torped żeby jakiś statek zatopić.
Każdy statek ma inne zanurzenie, nie zawsze trafienie musi go spowolnić.
Mnie kilka razy się zdarzyło, że po trafieniu statek płynął szybciej niż przed trafieniem.
Torpedy chyba częściej ustawia się na "magnetyki" niż na "kontakty" - przynajmniej ja tak ustawiałem.
"Magnetyki" jak przepłyną pod jednostką to zazwyczaj eksplodują - natomiast "kontakty" tylko po bezpośrednim trafieniu.
Napisałeś: szkoda torped na statki handlowe - o.p. jest przeznaczony przede wszystkim do zatapiania jednostek handlowych a nie okrętów wojennych.
Nie mówię - czasem jak się jakiś lotniskowiec czy pancernik nawinie to można spróbować, ale wtedy zazwyczaj musisz błyskawicznie wiać na 240 m i siedzieć tam już praktycznie do końca patrolu...
_________________
"Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
Ostatnio zmieniony przez PL_Adm.Lütjens 13 Lipiec 2015, 22:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #5  Wysłany: 14 Lipiec 2015, 09:21   

Zapalnik torped zależy też od pogody. Magnetyk można puścić gdy jest lekki wiatr. Przy średnich falach lepiej posłać kontaktową, a w czasie sztormu nawet kontaktowa nie da sobie rady. W KT wygląda jakby przeniknęła, więc pewnie przepłynęła pod kadłubem przy ustawieniu głębokości na 1 metr. Co się z nią naprawdę dzieje to nie wiem, gram na 100% realizmie, nie mam widoku zewnętrznego.

W moim przypadku zapalnik zależy też od wersji gry :8) W czystym SH3 i SH3 + KOTA posyłam niemal zawsze tylko magnetyki. W GWX wolę kontaktowe. A przynajmniej do czasu aż zapalniki magnetyczne przestaną być wadliwe.

A zatapialność handlowców zależy głównie od ładunku. C3 wyleciał w powietrze po jednej kontaktowej, pewnie był obładowany amunicją. Innym razem 3 kontaktowe do C3, a on nic, płynie jakby nic się nie stało.
_________________

 
     
Pawian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: aaa
Ulubiona Gra: aa
Wiek: 55
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 121
Skąd: aaa

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #6  Wysłany: 14 Lipiec 2015, 11:28   ...

ale jak tam 10 handlowych w całym konowju i do tego chyba jeden kontrtorpedowiec. Gdzie najlepiej strzelić by unieruchomić okręt albo chociaż na pewno spowolnić by potem dobić z działka?

Jest rok 1943, i wypływam z Bergen w Norwegii. Ktoś wie kiedy i który uboot będzie mógl mieć aż 22 torpedy??
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #7  Wysłany: 14 Lipiec 2015, 12:15   

Jeśli będzie miał przegłębienie to powinien zwolnić. A unieruchomienie lub pewne spowolnienie najczęściej jest skutkiem trafienia w maszynownię. Więc tam celuj.
_________________

 
     
Pawian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: aaa
Ulubiona Gra: aa
Wiek: 55
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 121
Skąd: aaa

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #8  Wysłany: 14 Lipiec 2015, 13:24   ...

czyli gdzie celować: przód, tył, środek??
Jaka głębokość ustawic i jaki zapalnik?
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #9  Wysłany: 14 Lipiec 2015, 14:49   

Rufa... Ale ja bym się na specjalne celowanie nie nastawiał. Zrobi zwrot, przyspieszy, zwolni i już chybiłeś. Co do zapalnika to zależy od pogody, potencjalnego celu i czasu. Sam go musisz wybrać.
A co do głębokości to również zależy od pogody, potencjalnego celu, czasu i zapalnika (nie będziesz chyba strzelał kontaktową pod kil :D ). Nie ma złotego środka, nie ma jednej głębokości, na której wszystkie torpedy gładko wejdą i od razu wysadzą cel. Trzeba to samemu dobierać.
Poczytaj sobie moją karierę na GWX. Piszę tam jaki ustawiam zapalnik, głębokość i do czego strzelam, przy jakiej pogodzie. Może to ci pomoże.
_________________

 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #10  Wysłany: 14 Lipiec 2015, 16:10   

Apropo kiedy kontynuacja?
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #11  Wysłany: 14 Lipiec 2015, 17:15   

Mam już spisany kolejny patrol, ale brak mi klimatu :D
_________________

 
     
Pawian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: aaa
Ulubiona Gra: aa
Wiek: 55
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 121
Skąd: aaa

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #12  Wysłany: 26 Lipiec 2015, 11:15   ......

JAk się otwiera wyrzutnię jeszcze przed wystrzeleniem torpedy??

Manewry: jak gram na 100% realizmu, to skąd mam wiedzieć kiedy zrobić (w celu uniknięcia bomb głębinowych) zwrot przez lewą/prawą sterburtę? ("haken sztoja bot")
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #13  Wysłany: 26 Lipiec 2015, 12:05   

Manewry:
Najłatwiej powiedzieć "z doświadczenia". Jak jesteś głęboko i przestaną pingować (rusza do natarcia) to wtedy nie złapią twojego uniku. Jak dwóch cię pilnuje, to zaś nawet to nie pomoże.

Ważniejsze jest ustawienie PRZED atakiem. Bo jak zajdzie od rufy, to tym manewrem idealnie pod boczną zejdziesz.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #14  Wysłany: 26 Lipiec 2015, 12:20   

Słuchaj co sie dzieje na hydro (przycisk H) i staraj się ustawiać mniej więcej tak żeby ten atakujący niszczyciel był 45° względem dziobu/rufy.
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #15  Wysłany: 26 Lipiec 2015, 14:57   

Naciśnij "Q" przed wystrzeleniem torpedy, by otworzyć wyrzutnię.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać
wymagane modyfikacje, programy
PL_fox6 Kampania multiplayer SH III 2 23 Listopad 2012, 18:05
PL_fox6
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak zrobić misję - tutorial video
Gość Strefa MISJOnarzy 10 5 Listopad 2014, 17:57
PL_olek0849
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać w Silent Hunter IV
PL_Hagal Wykaz patroli 0 19 Wrzesień 2008, 09:58
PL_Hagal
Brak nowych postów Przyklejony: Jak podać pozycję swoją / konwoju
PL_Andrev Kampania multiplayer SH III 4 24 Październik 2008, 14:10
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów jak zmienić op??
Sokół Pytania i odpowiedzi 21 17 Luty 2009, 16:31
PL_fox6
Brak nowych postów Panowie ,jak zmienić ten opis??
JacekR Pytania i odpowiedzi 10 8 Styczeń 2009, 16:42
PL_Marco


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group