Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 30 Maj 2005 Posty: 82 Skąd: ...z zaskoczenia
#2 Wysłany: 31 Maj 2005, 19:15
Witaj Mike!
Jednostki podwodne jak i nawodne na których pływamy pochodzą z różnych źródeł. Sami również mamy spory w nie wkład, są modernizowane, przerabiane i malowane.
Najprostszym rozwiązaniem jest, jak mi się wydaje dołączyć do grupy z którą będziesz mógł nimi pływać
Imię: Michał Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 280 Skąd: Katowice
#3 Wysłany: 2 Lipiec 2005, 14:36 :-) mam destroyera
wlasnie zdobylem destroyera zainstalowalem patcha 1.1 ale gra wyglada hmmm jak by to powiedziec delikatnie :-) mizernie - misje sie wlasnie sciagaja ale co jeszcze jest konieczne by gra jakos wygladala i dalo sie z wami szanowni Koledzy grac po necie (szukam po znajomych SH2)
Imię: Konrad
Wiek: 56 Dołączył: 31 Maj 2005 Posty: 251 Skąd: London
#4 Wysłany: 2 Lipiec 2005, 14:51
Możesz sobie zainstalować mody. Wody, lądu, słońca, inne dźwięki. Uatrakcyjnić wynuchy przez mody do SH2 Vickers Oilslick i Vickers Fireball. Wrzucić skalę sonarową i już to jakoś wygląda. Polecam zwłaszcza mody Vickersa, widoczne trafienia z pokładu okrętu są rozbrajające. Przy niektórych okrętach widać zielonkawe odbłyski na wodzie podczas prowadzenia ognia. Wrażenie jest super. Zwłaszcza kiedy bitwa jest w toku i strzela kilka lub kilkanaście jednostek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum