Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#1 Wysłany: 3 Maj 2016, 16:54 Mody z GWX i spolszczenia na czyste SH3
Witajcie! Temat zapewne powinien trafić do działu "bez sensu" tudzież podobnego, ale mimo to postanowiłem napisać o tym. Otóż jako, że GWX ostatnio mi się posypało i robiłem całkowity reinstall, postanowiłem spróbować czegoś innego. Wyciągnąłem mody z GWX oraz ze spolszczenia i dodałem poprzez JSGME do czystej wersji 1.4. Poszło Hardcode wraz z miernikami, Open Hatch, Enhanced Demage Effect, Historyczne detektory eskorty oraz historyczne parametry torped. Gra działa stabilnie jako wersja 1.61b. Hsie poprawnie koduje exe ze wszystkimi funkcjami. Czas wczytywania jest bardzo krótki. Podejrzewam jednak, że oprócz braku komunikatów radiowych - jak je znajdę w GWX to przeniosę - moga pojawić się inne kwiatki, ale jak na razie jest wszystko ok.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#2 Wysłany: 3 Maj 2016, 17:06
Dzięki za info, może kiedyś się przyda Twoje doświadczenie.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#3 Wysłany: 3 Maj 2016, 17:21
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
może kiedyś się przyda Twoje doświadczenie.
Nie sądzę. To zupełnie bez sensu. Sprawdziłem na pojedynczej misji, z kilkoma DD w zasięgu. 45' a ja potopiłem pancerniki i ani razu nie usłyszałem pingania. Nakładanie tak poważnych modów, jak Hardcode bez instalacji GWX to totalne pudło. Pomniejsze mody może mają sens. Ja w każdym bądź razie, wracam do GWX i spolszczenia.
Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 2413 Skąd: Kraków
#4 Wysłany: 3 Maj 2016, 18:56
To może wystarczy wytargać pliki odnośnie wykrywania np z Koty albo GWX a resztę zostawić
Poza tym wiesz czasem tak jest że pingnie cie na granicy zasięgu a czasem przejdzie ci nad łbem i nic.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#7 Wysłany: 3 Maj 2016, 21:22
sNr napisał/a:
O ile wie co to KotA.
Wie wie i posiada. Próbowałem grać singla na tym, ale trochę nie pasuje mi interfejs. Pewnie to kwestia przyzwyczajenia oraz być może, moda na konfigurację klawiszy.
Co do wyciągania sensorów z KotA do czystego sh3, myślę że to bezcelowe. Zauważyłem, że czysta instalacja, źle znosi też drobne modyfikacje. Jedno zostanie zmienione na lepsze to kilka innych rzeczy pada. Np sam mod Open Hatch, powoduje chwilami, że znikają torpedy z magazynów po naciśnięciu "i". Kilka razy i wywala grę.
Ostatnio zmieniony przez melis 3 Maj 2016, 21:26, w całości zmieniany 1 raz
...a to całe PS itd... ma się dostosować do Ciebie mości książe tak bo nie masz 50-100zł na używanego panoramika ani nie chce Ci się iść do pierwszego lepszego śmietnika na mieście i przynieść go do domu Olek?
no to masz babo placek... mamy dyktatora
Pany nie gramy na KOTA II bo Olkowi się nie chce...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum