POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Cmd_Jacek
31 Lipiec 2016, 13:41
Zanurzenie
Autor Wiadomość
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #1  Wysłany: 31 Lipiec 2016, 12:01   Zanurzenie

Jak mogę w SH4-TMO zanurzyć się poniżej max widocznego na zegarze 165 do 200-250 metrów ?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 31 Lipiec 2016, 12:12   

Korzystając ze skrótów klawiszowych (d = zanurzanie, s = wynurzenie). Spójrz w klawiszologię i możesz klawiszami kontrolować zanurzanie, wynurzanie (lub całkowite wynurzenie), a także utrzymanie głębokości.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #3  Wysłany: 31 Lipiec 2016, 12:35   

Właśnie nie wiem który klawisz ,abym mógł zejść do 250 metrów.D max do 75 schodzi.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 31 Lipiec 2016, 13:31   

klawisz D każe zawsze zwiększyć dalej zanurzenie. Zejść na 250, wciskasz d i ci idzie w dół...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 31 Lipiec 2016, 13:44   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
klawisz D każe zawsze zwiększyć dalej zanurzenie. Zejść na 250, wciskasz d i ci idzie w dół...


sprawdzałem u siebie i też nie działa :schock .

pozostaje wybrać na zegarach żądaną głębokość za pomocą kursora. Masz możliwość zejścia do co najmniej 450 stóp.

Oczywiście wiesz o tym, że możesz zmienić tryb zegara klikając na przycisk poniżej niego.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 31 Lipiec 2016, 13:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 31 Lipiec 2016, 13:54   

To co ja za okręt mam. Na turbince Waltera zszedłem na 275m.... Chyba, że jakąś siłą bezwładności poleciałem./... Potestuję normalnym okrętem. Albo jeszcze raz Walterem

EDIT
260m.
Dive. Idzie w dół.
Wyrównałem na 280m (1.jpg). Klima D(ive). Idzie w dół. (2.jpg)
Na 310 klikam S(urface), idzie w górę.

1.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 420.22 KB

2.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 422.38 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 31 Lipiec 2016, 14:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #7  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 09:16   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
PL_CMDR Blue R napisał/a:
klawisz D każe zawsze zwiększyć dalej zanurzenie. Zejść na 250, wciskasz d i ci idzie w dół...


sprawdzałem u siebie i też nie działa :schock .

pozostaje wybrać na zegarach żądaną głębokość za pomocą kursora. Masz możliwość zejścia do co najmniej 450 stóp.

Oczywiście wiesz o tym, że możesz zmienić tryb zegara klikając na przycisk poniżej niego.


Tak wiem, tylko ,że na tych zegarach po prawej, można zejść max do 165 metrów. A mi chodzi o 200 metrów przykładowo. Ale rozwiązałem połowicznie problem. W pomieszczeniu z hydrofonem jest zegar głębokości, który reaguje na kursor myszki i da się na nim zejść ponad 180 metrów, prawie do 190 i na tej głębokości kadłub się posypał już.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 11:48   

Na Amerykanach też testowałem i Balao zamknąłem zegar i schodziłem.

Ale z tego co rozmawiałem z CMD Jackiem to jemu D też nie działa, mimo takiej samej wersji moda.

Mam tylko 1 pytanie. Jaką wersję SH4 masz? tzn. czy pudełkówka, czy steamowa. Bo ja gram na steamowej.. Może jakiś pliczek się różni i wystarczy ten pliczek przesłać.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #9  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 14:59   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Na Amerykanach też testowałem i Balao zamknąłem zegar i schodziłem.

Ale z tego co rozmawiałem z CMD Jackiem to jemu D też nie działa, mimo takiej samej wersji moda.

Mam tylko 1 pytanie. Jaką wersję SH4 masz? tzn. czy pudełkówka, czy steamowa. Bo ja gram na steamowej.. Może jakiś pliczek się różni i wystarczy ten pliczek przesłać.


Dawno ,dawno temu kupiłem jeszcze w wersji pudełkowej z dodatkiem.
Obecnie gram z tymi modami ,w tej kolejności i gra się świetnie :

TriggerMaru_Overhaul_ 2-5
RSRDC_TMO_V502
RSRDC_V5xx_Patch1
Convoy_Routes_TMO+RSRD
RSRDC_Fixed_Zero_Bomb_Load
RSRDC_Fixed_CD_sonar
IJN_Radar_Fix_2
SCAF_for_RSRDC_v502_2.0
MaxOptics IV for TMO_2
Nav_Map_Make-Over_v._2.0
NMMO Airbase Add-on

Jeśli macie propozycje co mozna by jeszcze dorzucić ,lub zmienić, czekam na sugestie.
W przyszłości chce jeszcze spróbować zagrać z modem OM ,ale to już niemiecka kampania.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #10  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 15:37   

Jedno pytanie... A TYLKO z pierwszym modem to D nie działa? Bo ja mam tylko TMO bez dodatkowych. Może w jakimś dodatkowym modziku jest przyczyna?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #11  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 15:51   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Jedno pytanie... A TYLKO z pierwszym modem to D nie działa? Bo ja mam tylko TMO bez dodatkowych. Może w jakimś dodatkowym modziku jest przyczyna?


Tego nie wiem ,bo ja zawsze gram tym kompletem modów. Być moze i przyczyna jest w którymś z mniejszych modzików.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #12  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 16:04   

To jakbyś miał kiedyś chwilę sprawdź. Bo na razie jedyne, co mnie wychodzi, że wersja pudełkowa i steamowa ma jakiś plik różniący się. Ale to trzeba by każdy porównywać.
A może rozwiązanie siedzi w jakimś modziku.

Ale jak patrzę, to żaden nie powinien tego mieszać.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #13  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 18:16   

Ja mam taki zestaw modów:

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #14  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 18:25   

Cytat:
RSRDC_TMO_V502
RSRDC_V5xx_Patch1
Convoy_Routes_TMO+RSRD


Run Silent Run Deep się powtarza... Może ten modzik coś miesza? Jacuś, spojrzałbyś, czy któryś z tych 3 pozycji nie psuje? To ograniczy liczbę plików podejrzanych
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 1 Sierpień 2016, 18:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #15  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 19:41   

Usunąłem wszystko oprócz TMO i dalej D nie działa - schodzi tylko do czerwonej wskazówki. Dziwne.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #16  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 19:44   

Czyli jakby plik w steamowej wersji się różnił w samej podstawce? To powoduje kłopoty...

Ja wiem, że steamowa wersja czasami lekko się różni, ale aby aż tak?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #17  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 19:49   

Przetestowałem czystą wersję. I ...

Amerykańskie jednostki schodzą tylko do czerwonej wskazówki.

Niemieckie IXD2 schodzą maksymalnie głęboko, ale wskazówka jest poza zakresem

coś jest nie tak z tą grą.

Zwróć uwagę, że na twoich screenach nie masz podanej wskazówki (czerwonej), na jaką max głębokość możesz zejść.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 1 Sierpień 2016, 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #18  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 19:59   

Dobra, sprawdziłem. Na Balao zszedłem głębiej, bo Balao zamyka licznik i na 500 zejdzie.

Dobra, rozumiem problem.

Ps. Tylko, że na 200m to chyba żaden Amerykanin nie zejdzie.


EDIT
D – dives the sub to its safety depth

Tak. W instrukcji pisze. D sprowadza na maksymalną "bezpieczną" głębokość.
A aby zanurzyć się głębiej, musisz używać zegara z paska (do 500) lub zegara z okrętu (do 600)


Czyli zostaje klikanie na tej tarczy.


ehhh. nie zrobiłem screena z zanurzenia gato. Ale zszedł.

Balao na D.jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 488.07 KB

Gato na tarczy.jpg
Plik ściągnięto 10 raz(y) 473.38 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 1 Sierpień 2016, 20:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #19  Wysłany: 1 Sierpień 2016, 20:21   

Cytat:
To allow deeper dives you'll have to click on the 600 foot depth gauge in the conning tower near the helmsman. The exception is the Balao and Tench class boats. By pressing the D key they will not stop
their decent until it crushes from pressure, or until you issue the command to maintain current depth



Z instrukcji TMO

Aby zejść głębiej, musisz kliknąć na 600 stopowym mierniku obok sernika. Wyjątek dla Balao i Tencha, gdzie wciskając D zanurzasz się, aż zgniecie cię ciśnienie, albo nakażesz wyrównać.


A ja na Balao testowałem....

Wiec wszystkie poza Balao, Tenchem - zegar 600 stopowy
Balao i Tench - D - schodzi
Szkopy - D - schodzi

Tak to jest rozwiązane w TMO.

1.jpg
San Francisco... SERIO?
Plik ściągnięto 11 raz(y) 513.18 KB

2.jpg
Na 500
Plik ściągnięto 12 raz(y) 310.23 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #20  Wysłany: 2 Sierpień 2016, 08:43   

Sprawdzałem na samym TMO bez dodatkowych modów i niezmiennie D, tylko zanurzenie do bezpiecznej głebokości, do czerwonej strzałki.

Ciekawy zestaw modów ma PL_Cmd_Jacek ,dlatego do swoich dodałem też
jego mody i wyszło mi coś takiego :

TriggerMaru_Overhaul_ 2-5
RSRDC_TMO_V502
RSRDC_V5xx_Patch1
RSRDC_Fixed_Zero_Bomb_Load
RSRDC_Fixed_CD_sonar
IJN_Radar_Fix_2
Bigger Better Protractors
Traveller Mod v2.6 Final for TMO 2.5
Improved Stock Environment - TMO/RFB
Traveller Mod 2.6 Patch 1 - ISE v3 Patch
Convoy_Routes_TMO+RSRD
MaxOptics IV for TMO_2
SCAF_for_RSRDC_v502_2.0
Nav_Map_Make-Over_v._2.0
NMMO Airbase Add-on
Webster's Missing Voices Fix for v1.4 & v1.5

Zastanawiam sie tylko ,czy nie bedą ze sobą kolidować :hmm
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Maksymalne zanurzenie
Sokół Ogólnie o Silent Hunter III 11 13 Marzec 2009, 09:16
Sokół
Brak nowych postów Najmniejsze zanurzenie?
pawelus6 Cafe Rene 3 26 Grudzień 2009, 14:42
PL_tnnn
Brak nowych postów Patrol nr 17 - "Zanurzenie 47m" - Serwer 1
ORP Sęp Obecny ranking 2 31 Październik 2011, 15:20
ORP Sęp
Brak nowych postów Patrol nr 17 - "Zanurzenie 47m" serwer 2
ORP Dragon Obecny ranking 1 31 Październik 2011, 16:31
janko175


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group