POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_kanaron
6 Sierpień 2016, 22:23
Attack the Warship!
Autor Wiadomość
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #201  Wysłany: 21 Lipiec 2016, 17:33   

Średnio teraz mogę(wiesz zaraz będę się musiał zbierać) jak co to wysyłam ci na PW gre.
_________________

 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #202  Wysłany: 21 Lipiec 2016, 20:53   

Miałem rację. Wtedy nic się nie działo. Ale... MAM WODĘ :juppi: Problem tak naprawdę sprawiały załączone do wody skrypty. No przynajmniej niektóre z nich. Pewnie fale albo refleksje wodne lub coś takiego. W każdym razie: woda, która jest od dawna działa bez jednego skryptu. Problem w tym, że ta woda ma tylko jeden skrypt bez którego wygląda... biało. Znaczy nie ma wody.
Ale znalazłem inną wodę... której nie było widać w RenderTexturach. Źle.
No więc ostatnia woda dołączona do Unity "fabrycznie"... Ładna, fale 3D i 4 skrypty. Wyłączyłem dwa z nich. Działa :juppi: Nie wysypuje. Ale fal nie ma. Ten skrypt musiałem wyłączyć. Zresztą fale były tylko wizualne, nie fizyczne, więc nic nie zmieniały.

W każdym razie: woda jest, gra jest stabilna. Zaczynamy testy :D

Tylko jeszcze zgłoszę te skrypty do Unity, bo to ewidentny bug.
_________________

 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #203  Wysłany: 23 Lipiec 2016, 10:47   

Dodałem parę nowych rzeczy (niespodzianka na testy :8) ). Tak więc mam nadzieję, że dziś zaczniemy kolejny tygodniowy test. Szczegóły na TS podam.
Wkrótce dodam jeszcze dwie niespodzianki i zaczynamy z wersją Alpha 1.0.0. Czyli "stałe" (nie tygodniowe) zamknięte testy Alpha :D
_________________

 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #204  Wysłany: 24 Lipiec 2016, 22:12   

I dwie kolejne niespodzianki dodane :D
Ale jednak przed wersją Alpha 1.0.0 dodam jeszcze jedną rzecz :D
_________________

 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #205  Wysłany: 25 Lipiec 2016, 10:12   

Mozesz mi wyslac na PW alfe? Nie mogę wejsc na TS ;)
_________________

 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #206  Wysłany: 25 Lipiec 2016, 14:55   

Jeśli chcesz to mogę wysłać Ci wersję pre-alpha czyli to co na TS jest.
Ale Alpha 1.0.0 będzie dopiero na dniach. I będą w niej jeszcze dwie niespodzianki :D No i to już nie będzie przez TS. Mogę powiedzieć, że trzeba będzie napisać mi PW i odpowiedzieć na kilka pytań, a wtedy ja prześlę link. Oczywiście każdy kto uczestniczył we wcześniejszych testach oraz każdy kto pomagał wystarczy, że napisze PW i dostanie od razu link, pytania byłyby zbędne :D Ale PW o temacie "Attack the Warship! Alpha" jest konieczne, będzie mi znacznie łatwiej wysyłać linki i informacje o aktualizacjach. PW każdy odczyta, a post z aktualizacją i linkiem mógłby się zapodziać.
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 25 Lipiec 2016, 14:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #207  Wysłany: 28 Lipiec 2016, 17:18   

I kolejna niespodzianka dodana :D Ale tym razem powiem co się zmieniło, bo na pierwszy rzut oka różnicy nie widać.

Dodałem pływalność jednostek. Teraz już nie ma okrętu, który porusza się na kółkach. Nie ma już sztucznie wymuszonego przez zawieszenie maksymalnego przechyłu przy nabieraniu wody. Okręt po przekroczeniu pewnej głębokości nie spada na dno jak kamień. Teraz zamiast zawieszenia jest siła wyporu :juppi: A walczyłem z tym trzy pełne dni.
Tak więc testy na TS potrwają aż do wydania wersji Alpha 1.0.0. Polecam zobaczyć jak okręt się zachowuje i jak tonie w tej wersji, a potem porównać to z tonięciem w przyszłej wersji Alpha 1.0.0 :8)
_________________

 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #208  Wysłany: 6 Sierpień 2016, 19:40   

Zamykam ten temat, gdyż została stworzona nowa kategoria na naszym forum, poświęcona grze przygotowywanej przez PL_Kanarona.

Zapraszam zatem do dyskusji, a moderatora PL_Kanaron-a proszę o dopilnowanie porządku :8) .
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #209  Wysłany: 6 Sierpień 2016, 22:22   

Dzięki wielkie :D

Również zapraszam do dyskusji :D
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Fast attack
pepe Pozostałe gry 6 11 Październik 2016, 11:25
Gość
Brak nowych postów Prolonged DC Attack
Urealistycznione działanie eskorty
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 1 16 Grudzień 2007, 11:43
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Wamphyri's Plane Attack Mod
Ulepszone AI samolotów
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 1 22 Maj 2010, 19:22
elgyd
Brak nowych postów Attack on Scapa Flow - movie
PL_Cmd_Jacek Dział ogólny do rozmów na temat SH V 4 15 Styczeń 2011, 12:14
woonteerxd
Brak nowych postów warship mod
Mikołaj Dodatki, mody i modowanie 12 15 Wrzesień 2012, 10:50
Mikołaj
Brak nowych postów Warship mod
woonteerxd Dodatki, mody i modowanie 10 16 Wrzesień 2009, 19:36
woonteerxd
Brak nowych postów Warship Mod 2.0 Pomocy
woonteerxd Dodatki, mody i modowanie 2 4 Maj 2009, 22:38
PL_fox6


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group