POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
mod
Autor Wiadomość
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #1  Wysłany: 11 Styczeń 2014, 13:35   mod

Ma ktoś link do pobrania modów z Nowoczesnymi okrętami podwodnymi
Tzn Typhoon , Alfa itp...
Bo te wszystkie linki które są u nas na forum są wygasłe
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #2  Wysłany: 8 Sierpień 2016, 21:37   

Panowie mam problem z dwoma rzeczami ,a mianowicie :

1.Przedwczesne wybuchy przed celem ,które o dziwo zatapiają statek.
2. Brak uszkodzeń trafionego celu.

Znacie jakiś mod do załatania tego babola ?
A tak w ogóle, wy macie ten sam problem po zmodowaniu SH 4 ?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 8 Sierpień 2016, 21:46   

Ja na "czystym" TMO tego problemu nie mam...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #4  Wysłany: 8 Sierpień 2016, 21:53   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Ja na "czystym" TMO tego problemu nie mam...


No właśnie ,a ja zrobiłem się wybredny...apetyt też rośnie w miarę jedzenia ,samo TMO, to trochę już dla mnie przy mało.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 8 Sierpień 2016, 22:05   

Ale na "czystym" tego problemu nie masz? Bo może warto spojrzeć, który z modów to powoduje?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #6  Wysłany: 8 Sierpień 2016, 22:25   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Ale na "czystym" tego problemu nie masz? Bo może warto spojrzeć, który z modów to powoduje?


Jeszcze nie wiem ,ale się dowiem. Tylko, że ograniczyłem liczbę modów do pewnego minimum, a te które zostały ,to już takie optymalne, do przyjemnej gry. Najlepiej tą dziurę załatać jakimś mniejszym ,bo tamtych mi szkoda usuwać.
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #7  Wysłany: 9 Sierpień 2016, 00:34   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Ja na "czystym" TMO tego problemu nie mam...


Odinstalowałem wszystkie mody i problem z torpedami i brakiem uszkodzeń pozostał.
Więc zainstalowałem tylko TMO i nadal to samo :beksa:
Dodam ,że gram na wersji pudełkowej ,ale dodatek pobrałem już z chomika. Nie wiem czy to był dobry pomysł ,ale tak zrobiłem ,bo mi się gdzieś zawieruszył dodatek pudełkowy.
Pomóżcie koledzy zlokalizować przyczynę :placzus:

1.Przedwczesne wybuchy przed celem ,które o dziwo zatapiają statek.
2. Brak uszkodzeń trafionego celu.
Ostatnio zmieniony przez rybak 9 Sierpień 2016, 00:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #8  Wysłany: 9 Sierpień 2016, 09:51   

Ja u siebie nie mam takiego problemu.

Przeinstaluj całą grę. Sprawdź przed dodatkiem i po zainstalowaniu. I znajdź proszę wersje oryginalną i ją zainstaluj.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
rybak 




Kraj:
poland

Imię: Rafal
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa

 #9  Wysłany: 9 Sierpień 2016, 11:13   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Ja u siebie nie mam takiego problemu.

Przeinstaluj całą grę. Sprawdź przed dodatkiem i po zainstalowaniu. I znajdź proszę wersje oryginalną i ją zainstaluj.


Zainstalowałem grę od nowa ,tym razem bez dodatku (wersję pudełkową kupioną lata temu na allegro, chyba kupiłem oryginalną)
Problem pozostał ,nic się nie zmieniło.
Tak jak z dodatkiem i bez dodatku testowałem torpedy na Mogami w szkółce 100 % realizmu, a pózniej odtwarzałem zapisaną grę z kamerki na tym pasku pozniżej.
Test z jednym modem TMO wyglądał tak samo. Ale też na w pełni zmodowanym sh4 na początku kampanii, torpedy wybuchają za wcześnie ,sprawdziłem na pierwszym patrolu i stąd ten rwetes z mojej strony ,boo tak być nie może.
Jak sięgam pamięciom na starym lapku CHYBA nie było tego problemu. Magnetyczne ,kontaktowe i zawsze przedwczesny wybuch.
Może dalsze patrole i kolejne miesiące, lata kampanii zniwelują buga ,alee szczerze w to wątpię.

Z perspektywy okrętu trafienie wygląda ok ( zachowanie wody ,eksplozja ,statek idzie na dno ) dopiero jak się temu przyjrzeć z bliska ,to wszystko okazuje się jednym wielkim bugiem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów MOD
Maki Dodatki, mody i modowanie 1 13 Maj 2011, 19:33
PL_Andrev
Brak nowych postów MOD
RAFALMC Dodatki, mody i modowanie 8 6 Luty 2016, 18:05
PL_kanaron
Brak nowych postów Mod
woonteerxd Ogólnie o Silent Hunter III 1 24 Maj 2010, 00:29
PL_Storm87
Brak nowych postów MOD-y
matmilanfan Dodatki, mody i modowanie 2 12 Czerwiec 2008, 22:19
PL_tnnn


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group