POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Reinforced Alert 1.41
Autor Wiadomość
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #21  Wysłany: 25 Grudzień 2016, 13:02   

Jaki zestaw? Będziemy prawdopodobnie grać już tylko na RA 1.41 tym bardziej, że jest w dużej cześci połączony z Betamodem.

Kurczę, dostałem całkiem fajne prezenty na święta a tu po przyjściu do domu jeszcze jeden super fajny do ściągnięcia z netu :)
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #22  Wysłany: 27 Grudzień 2016, 19:49   Fix for FREMM

Wyszła łatka na Bergamini. Właściwie to nawet 2 łatki ale pierwsza nie naprawiała całkowicie problemu. Dlatego teraz nie jestem pewien, czy trzeba mieć obie, czy wystarczy ostatnia (wczesniejsza modyfikowała 2 pliki a ostatnia tylko 1)

Jeśli ktoś nie instalował pierwszej to niech sprawdzi, czy drugi naprawia problem złego wyświetlania załadowanej rakiety ASTER na drugiej stacji kontroli ognia (klawisz F12)

Na wszelki wypadek umieszczam obie łatki w załączniku oraz jako linki (które mogą jednak wygasnąć z czasem):

FIX 1

FIX 2

U mnie teraz wszystko wyglądało dobrze.
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #23  Wysłany: 29 Grudzień 2016, 18:36   

Czekamy na nowego Patcha. Niestety UUM-44 nie działa prawidłowo - zachowuje się jak mina. Wpada do wody i wybucha dopiero wtedy gdy w pobliżu znajduje się jakaś jednostka.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #24  Wysłany: 29 Grudzień 2016, 18:58   

patch właśnie wyszedł - jeszcze nie wiem co w nim jest ale chyba te wszystkie fixy co wyszły do tej pory plus UUM-44
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #25  Wysłany: 12 Styczeń 2017, 01:50   Ownship info for Perry

W UNSI brakuje informacji o FFG O.H.Perry

CrazyIvan był tak miły, że zamieścił je na forum redrodgers a ja przeklejam tutaj bo to dość ciekawe informacje (dostępne wyłącznie z edytora):




O.H.Perry FFG Main Sensors

----------- Sensor Description ---------------

-------------------------------------------------------------------------------------------
░ AN/SQS-56 MF Hull Active Sonar 7500Hz; 20 Kts max spd; SNR -11
-------------------------------------------------------------------------------------------
░ AN/SQS-56 HF Hull Active Sonar ~2.5 nmi Detect Range
-------------------------------------------------------------------------------------------
░ AN/SQS-56 MF Passive Hull Sonar 12 Kts max detectable spd; SNR -10
100-600 Hz;
-------------------------------------------------------------------------------------------
░ AN/SQR-19 Towed Passive Array 25 Kts max detectable spd; SNR -9
0-2400 Hz; Lendth - 5600 ft (1700m); Double Cone Mirror Sensor
-------------------------------------------------------------------------------------------
░ AN/SLQ-32 ESM Receiver
-------------------------------------------------------------------------------------------
░ AN/SPS-55 Surface Search Radar Sweep Period 15 sec 39,5 nmi
-------------------------------------------------------------------------------------------
░ AN/SPS-49 Air Search Radar Sweep Period 10 sec 74 Nmi
-------------------------------------------------------------------------------------------
░ MK-92 CAS/STIR FireControl Radars Impuls Period 2 sec 49,4 Nmi
-------------------------------------------------------------------------------------------

SQR-19:
Space Requirements ____ Elec 244 ft2/22.7 m2; H & SG 155 ft2/14.4 m2
RX Frequency Range ____ VLF / MF / HF apertures
Cable Length __________ 5,600 ft / 1,700 m
Cable Diameter ______ 1 in / 25 mm
Array Length ________ 800 ft / 242 m
Array Diameter ______ 3.5 in / 82 mm
System Weight Elec ___ 27,300 lb/ 12,410 kg
H & SG 16,800 lb / 7,635 kg
Array 9,900 lb / 4,500 kg
Tow Depths_________ Up to 1,200 ft/360 m
Reliability___________ 710 hours MTBCF
Maintainability_______ less 20 minutes MTTR


GAMEPLAY WEAPONS:

Torpedoes:
Mk 54 (Dual,Active-Passive).
Mk 50 (ASW, Active-Passive).

Missiles:
SM-1MR SSM/SAM
Harpoon SSM

Guns:
Mk 75 76-mm
Mk15 Phalanx CIWS
2x12.7 mm AA guns
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #26  Wysłany: 1 Luty 2017, 01:33   

Wyszła nowa łatka do RA 1.41 jako patch#02
Wygląda na to, że to zbiór mniejszych poprawek, które pojedynczo ukazywały się na forum RedRodgers
Z tego też powodu nie podaję bezpośredniego linka do drugiej łatki.
Lepszym rozwiązaniem jest link do strony, gdzie znajdują się obie wraz z krótkim opisem instalacji i wprowadzonymi zmianami:

Link

Zauważyłem, że została dodana m.in. podziałka dla TA na Bergamini zblizona wygladem do takiej jaka jest na Perrym.
Reszty nie sprawdzałem.
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #27  Wysłany: 9 Luty 2017, 18:34   

Mały fix poprawiający działanie UUV. Podaję bezpośredni link do pliku:

link
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #28  Wysłany: 9 Luty 2017, 20:57   

Ostatnia poprawka została dołączona pod Patch #02 dostępny na tej stronie:

Patch #02
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #29  Wysłany: 27 Luty 2017, 10:06   

A jednak wyszedł kolejny UPDATE do Patcha#2

(...)
11) Fix of Sirena & Divers.
12) Fix of LA Flt I active sonar.
13) Fix of NB Scale on some subs.
14) Fix of ASTAC station on Bergamini.

Plik był aktualizowany 24 lutego 2017

Ponieważ jest mały, umieszczam go w załączniku.
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #30  Wysłany: 28 Luty 2017, 16:27   

Dzięki, uaktualniłem przyklejony temat o instalacji RA

http://forum.polishseamen.pl/viewtopic.php?t=9626
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #31  Wysłany: 6 Kwiecień 2017, 15:44   

Znalazłem błąd dotyczący samolotu S-3 Viking

Rakiety AGM-88 HARM działają prawidłowo jeśli są umieszczone na skrzydłach:



Gra nieprawidłowo rozpoznaje (jako bomby głębinowe) kiedy są umieszczone w luku bombowym :



Błąd juz zgłosiłem na Redrodgers - czekam na odpowiedź.

Generalnie sam nie jestem pewien, czy wczesniej była możliwość umieszczenia tych rakiet w luku bombowym. Wydawało mi się, że nie bardzo ale pewności nie mam (a nie chce mi się sprawdzać).
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #32  Wysłany: 6 Kwiecień 2017, 23:48   

Cytat:
Reinstall addition.
Your DLL files for the Viking – was crushed.

Taką odpowiedź otrzymałem od Crazy Ivana ale nie wydaje mi się, żeby to u mnie coś było nie tak. Czy mógłby ktoś to sprawdzić?

Link - do wątku na RedRodgers.
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #33  Wysłany: 7 Kwiecień 2017, 18:16   

Hmm wygląda na to, że coś się u mnie skopało. Przeinstaluję grę z modem i sprawdzę jeszcze raz.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Reinforced Alert 1.41 - pierwsze wrażnia
pepe Dział ogólny do rozmów na temat DW 3 25 Grudzień 2016, 17:37
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Reinforced Alert 1.41 - LINK i instrukcja instalacji
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 0 29 Grudzień 2016, 19:38
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Reinforced Alert 1.49
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 1 15 Grudzień 2019, 16:56
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Przecieki z prac nad Reinforced Alert 1.42
pepe Dodatki, mody i modowanie 24 6 Czerwiec 2017, 20:07
Gość
Brak nowych postów Reinforce Alert 1.46
PL_Anne Bonny Dodatki, mody i modowanie 3 4 Listopad 2018, 21:31
PL_U-96
Brak nowych postów Reinforce Alert 1.43
pepe Dodatki, mody i modowanie 1 21 Wrzesień 2017, 20:05
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group