POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Reinforced Alert 1.41 - pierwsze wrażnia
Autor Wiadomość
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #1  Wysłany: 25 Grudzień 2016, 16:15   Reinforced Alert 1.41 - pierwsze wrażnia

Wygląda, że włożono w tą wersję naprawdę sporo pracy

Poza zintegrowaniem Betamod (niestety nie w pełni) udało mi sie zauważyć:

1) Dodanie sporej ilości maszyn dla USA z lat zimnowojennych - to jest moim zdaniem strzał w 10
Są tu też samoloty starszych wersji co najważniejsze BEZ nowoczesnych broni. I tak można znaleźć:
EA-6A Intruder
A-4A Skyhawk
F-4A Phantom
F-8 Crusader
S-2G Tracker
...i dla tych samolotów przewidziano odpowiednio broń AGM-45 Shrike, AGM-12 Bullpup, AGM-62 Walleye, Zuni (FFAR) - czyli coś, co było powszechnie używane np: w Wietnamie
To bardzo duży plus dla twórców misji "vintage" bo do tej pory nie było własciwie maszyn, które miały konfigurację z lat zimnowojennych. Wszystkie amerykańskie samolory nosiły broń, jaką używa się dziś.

Zimnowojenne okrety dla USN to:
CV Forrestal
CG Belknap
CGN Truxtun (atomowy krążownik)
CG Albany
CGN Long Beach (atomowy krążownik)
CGN Virginia (atomowy krążownik)

SSN Skipjack - atomowy okręt podwodny bez TA i z różnorodnym uzbrojeniem jednak bardzo słabymi torpedami (mały zasięg i głównie niekierowane po kablu)

Teraz naprawdę zaczyna mieć większy sens tworzenie scenariuszy z wczesnych lat 70 do późnych 80 lub nawet przełomu z 90.

2) Uporządkowano nieco opisy. Już wczesniejsza wersja była sporym krokiem naprzód ale teraz jest jeszcze estetyczniej

3) W Cywilach:
- dodano barkę o wypornosci około 3000t - nie ma silnika więc i nie będzie miała sygnatury akustycznej. Zakalda się, że może być holowana z prędkościa 5 węzłów
- Statki rybackie mogą od tej pory ciągnąć za sobą sieci - o ile idą w pewnym szyku.

4) Rozbudowano jeszcze bardziej flotę PLA. To moim zdaniem bardzo dobry krok jeśli się połączy to z dodaniem pierwszego grywalnego okrętu SSN Shang. Wprawdzie chińska flota była już dość duża ale trudno było zrobić jakiś sensowny scenariusz MP z jej użyciem. Teraz są grywalne różne wersje Kilo i jeszcze całkiem nowoczesny Shang plus bardzo rozbudowana flota AI (28 typów okrętów)

5) Dodano nowy rodzaj sonoboi dla rosyjskich jednostek ale nie widziałem ich na platformach grywalnych.

6) Zmodyfikowano nieco Strefę konwergencji - model rozchodzenia się dźwięku. Założenia wydają się sensowne ale jest jedna rzecz, której nie rozumiem więc nie będę tego opisywał a zaznaczam jedynie, że warto tam zajrzeć.

7) Dodano grafiki z Betamod - głównie ta z stacji CONTROL pod F1 - super bo one były wg mnie bardzo dobre.
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #2  Wysłany: 25 Grudzień 2016, 16:47   

Tymi zimnowojennymi okrętami można się bawić czy nie???
_________________

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #3  Wysłany: 25 Grudzień 2016, 17:25   

RA się ściąga - jeszcze tylko instalacja i ... :bum:
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #4  Wysłany: 25 Grudzień 2016, 17:37   

PL_olek0849 napisał/a:
Tymi zimnowojennymi okrętami można się bawić czy nie???

Możesz się nimi bawić ustawiając je w edytorze w jakąś fajna misję a później je zatopić.

Skipjack jest grywalnym okrętem zinmowojennym.
Tak dalekiego skoku wstecz nie było bo Sturgeon, który z puli amerykańskiej był do tej pory najstarszy jest okrętem 2 klasy nowocześniejszym.
Teraz powinni dodać Novembera i byłoby już całkiem cacy :)
Ostatnio zmieniony przez pepe 25 Grudzień 2016, 18:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Reinforced Alert 1.41
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 32 7 Kwiecień 2017, 18:16
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Reinforced Alert 1.41 - LINK i instrukcja instalacji
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 0 29 Grudzień 2016, 19:38
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Reinforced Alert 1.49
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 1 15 Grudzień 2019, 16:56
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Przecieki z prac nad Reinforced Alert 1.42
pepe Dodatki, mody i modowanie 24 6 Czerwiec 2017, 20:07
Gość
Brak nowych postów Reinforce Alert 1.43
pepe Dodatki, mody i modowanie 1 21 Wrzesień 2017, 20:05
Gość
Brak nowych postów Reinforce Alert 1.42
pepe Dodatki, mody i modowanie 5 27 Czerwiec 2017, 22:34
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group