POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Moje odczucia po grze w SH IV
Autor Wiadomość
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #101  Wysłany: 17 Lipiec 2009, 19:09   

Hehe.

Nigdy nie zapomnie jak pierwszy raz cos takiego zoczylem w SH3. Pierwsze wrazenie: las, na srodku morza? Dopiero po kilku minutach, doszlo do mnie ze to ogromny konwoj na kursie W-SW^^.

P
/tes
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 17 Lipiec 2009, 19:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Nebuluz 




Kraj:
poland

Imię: Nebuluz
Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 29
Skąd: Łódź

 #102  Wysłany: 22 Lipiec 2009, 11:45   

Czesc,
zadam proste pytanie: Czy warto grac w SH4+UB? Juz sam nie wiem. Slyszalem, ze ma tyle bugow, az glowa boli. Kazdego kogo spytam to odradza. Prosze o opinie.
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #103  Wysłany: 22 Lipiec 2009, 17:45   

Cytat:
Czy warto grac w SH4+UB?

ja czystego nie polecam ale jak do zestawu dodasz mody "trigger maru" i "RSRDC" to gra robi się całkiem przyjemna, UB widziałem w media za 18 zł.
_________________
pozdr
Michał
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #104  Wysłany: 22 Lipiec 2009, 18:46   

Nebuluz napisał/a:
Czesc,
zadam proste pytanie: Czy warto grac w SH4+UB? Juz sam nie wiem. Slyszalem, ze ma tyle bugow, az glowa boli. Kazdego kogo spytam to odradza. Prosze o opinie.


Wiesz co, powiem tak:
Na pewno SH4 stanowi krok naprzód w stosunku do SH3 jeśli chodzi np. o grafikę czy zachowanie eskorty. Widok tonącej Kuny czy choćby "tego cholernego niszczyciela" jest znacznie przyjemniejszy niż w SH3 (ile ja razy przez coś takiego zginąłem)...
Z drugiej strony w SH3 jest np. łatwiejsze celowanie, bardziej przyjemne efekty pogodowe a generalnie całe SH3 jest bardziej klimatyczne. Pacyfik jednak nie spełnia swojego zadania - za wielki akwen, małe konwoje, trzeba mieć naprawdę dobrego kompa aby przemielić przyspieszenie 8192x.
Z kolei w multi bawimy się naprawdę nieźle, mimo że np. ten nieszczęsny system celowania do przyjaznych nie należy. Eskorta na modzie TMO potrafi jednak dać nieźle w tyłek.

Osobiście do SH4+UBM mam doinstalowane mody:
* Trigger Maru 163 (Poprawia zachownie eskorty, naprawia bugi)
* Operation Monsun (kampania ubotów na Atlantyku)
* Spax Speech (komendy po niemiecku)

Gram obecnie ubootami kampanię Atlantycką (dopiero 1940), i uważam, że teraz gra teraz pod względem graficznym (morze, statki) WIELOKROTNIE przewyższa SH3, ale nie ukrywam - to zasługa modu Operation Monsun.

Do atutów należy w szczególności:
* Znacznie ulepszony system określania prędkości statków
* Olbrzymia ilość jednostek
* Gigantyczne konwoje (około 40 statków)
* Możliwość wysyłania samolotów na zwiad / rozpoznanie (oj, jakie to wygodne)
* O wiele bardziej przyjemna grafika. Dla niektórych może i cukierkowa, ale mi się podoba.
* Mgła wolumetryczna i wszystkie efekty graficzne powalają na kolana. Naprawdę. Ale to wymaga dość dobrej karty grafiki (z tzw. średniej półki).
* Inteligentne zachowanie statków (AI na wysokim poziomie) nie ma szans trafić parową z dużej odległości.

Wady oczywiście też są:
* W większości przypadków pogada a'la Pacyfik (bezchmurne, błękitne niebo)
* Mimo wolumetrycznej mgły warunki atmosferyczne są chyba gorzej odwzorowane niż SH3.
* Nie można grać multi ubootami (buuuu....)

Podsumowanie:
Czysta gra: kaszana
Dodatek UBM: widać pierwsze atuty, bugi zlikwidowane
Trigger Maru: Realne zachowanie eskorty, ładniejsza grafika
Operation Monsun: Doskonała (!) kampania mimo kilku drobnych niedoróbek (czepialstwo)
Spax Speech: bez tego nie da się grać ubootami, po prostu się nie da :D

Brakuje TYLKO ubootów na multi.
Widok całego uboota w środku i tryb DC to już trzeba aby gra osiągnęła 11 pkt na 10 możliwych.
:piwko:

Echhh... gdyby od początku SH4 była wydana jako 1.5 z Operation Monsun i ubotami na multi to gra miałaby naprawdę inną opinię.
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #105  Wysłany: 22 Lipiec 2009, 20:00   

Uboty,Uboty,Uboty, bleah :slabe :lol Pacyfik to jest to co wujek tes lubi najbardziej :juppi: .

:piwko:
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 22 Lipiec 2009, 20:01, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Nebuluz 




Kraj:
poland

Imię: Nebuluz
Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 29
Skąd: Łódź

 #106  Wysłany: 22 Lipiec 2009, 20:09   

dzieki za odpowiedzi:) A ten "RSRDC", co to za skrot? Szukam tego i marnie idzie...
Sorry juz znalazlem...Jakby ktos potrzebowal:
Run Silent Run Deep
Ostatnio zmieniony przez Nebuluz 22 Lipiec 2009, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Renegat 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 432
Skąd: Polska

 #107  Wysłany: 11 Październik 2009, 15:56   

Cóż,miałem przyjemność pograć w SH4 i niestety nie przypadła mi do gustu.Grafika i owszem full wypas jednak dla mnie liczy się bardziej klimat a ta gra niestety tego nie ma według mnie.Nie twierdzę że całkiem jest do niczego bo jak już pisaliście gra ma sporo cech pozytywnych wręcz fajnych jednak puki co pozostaję przy SH3,chociaż może jeszcze kiedyś spróbuję się przekonać do czwórki tylko jak ja sobie przyswoję ten dziwny dla mnie interfejs... hmm nie wiem .
 
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #108  Wysłany: 12 Październik 2009, 21:44   

PL_wolfx napisał/a:
Cóż,miałem przyjemność pograć w SH4 i niestety nie przypadła mi do gustu.Grafika i owszem full wypas jednak dla mnie liczy się bardziej klimat a ta gra niestety tego nie ma według mnie.Nie twierdzę że całkiem jest do niczego bo jak już pisaliście gra ma sporo cech pozytywnych wręcz fajnych jednak puki co pozostaję przy SH3,chociaż może jeszcze kiedyś spróbuję się przekonać do czwórki tylko jak ja sobie przyswoję ten dziwny dla mnie interfejs... hmm nie wiem .


interfejs ze standardowej wersji faktycznie nie zachwyca
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #109  Wysłany: 11 Styczeń 2017, 18:22   

Mistrz kuchni się kłania. Specjalność: odgrzewane kotlety :hmm No, ale co zrobić. Macie do czynienia z gościem, nieco uwstecznionym w temacie gier ;) No więc może do rzeczy. Zaopatrzyłem się w Silent Hunter 4 - powiem Wam szczerze: pożyczyłem od znajomego syna :shy Ale, żeby nie było, miałem szczere chęci zamówienia gry. Miałem... Czy właśnie dlatego, Ubisoft nie wydało dema? Nie chce mi się jechać tego tytułu, bo memoriał by wyszedł, a ja być może wyszedł bym na durnia, bo wielce prawdopodobne że o czymś nie wiem. W skrócie: nie podoba mi się jak cholera. Mimo zastosowania TMO 2.5 oraz OPM - czysta gra to załamka totalna - nie podszedł mi ten tytuł. Technicznie jest gorszy od SHIII. Hydrofon i sonar to porażka, a parametry w nich zupełnie nic nie zmienione w stosunku do 3-ki. Na szczęście mody wprowadzają pewne zmiany, ale to i tak mało. Być może spaczył mnie za bardzo SHIII. To w sumie na tyle.
 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #110  Wysłany: 11 Styczeń 2017, 19:19   

Ochłoń nieco i odpal grę z powrotem ale już z modami. Mnie grało się całkiem fajnie a grafika mnie wtedy (a właściwie nawet jakiś czas po premierze - bo nie miałem gry od razu) urzekła i wciąż jest niezła.

Mimo, że nie przepadam za serią SH z uwagi na okres działań a cenię za wykonanie i ogólnie uważam serię za bardzo dobrą, to właśnie przy SH4 spedziłem najwięcej godzin. W tą część grało mi się najfajniej.
Jeszcze lepszą częścią wg mnie jest SH5 z WoS ale tu mój komp czasem nie wyrabiał i musiałem sobie odpuścić.
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #111  Wysłany: 11 Styczeń 2017, 22:31   

pepe próbuję. Bo faktycznie jedna misja na U-505 z kilkoma DD w okolicy, to jednak trochę za duży hardcore, jak na pierwszy raz. Zmasakrowali mnie nieco, ale o dziwo udało się trochę uciec i przetrwać kilka zrzutów bomb - czyżby wabie w tym wydaniu dobrze się sprawdzały? Dałem więc i sobie i grze, szansę. Wybrałem misję u boot'a w 40'. Płynę do kwadratu BF 15 i mam go patrolować 96 godzin. Natknąłem się właśnie na wrogi samolot i, u-boot miast zejść szybciutko na peryskop, to czołga się ponad minutę na 12m w dół - typ VIIB. Przegięcie nieco. Pogrzebię w tematach, postaram się znaleźć co tylko się da, nadającego się do wykorzystania i zobaczymy. Jednak słabo ufam w dobre wykonanie sensorów, tym bardziej, że brak jest wskaźnika wykrywalności i za groma nie wiem, z jakiej odległości mogę być słyszany, czy widziany, oraz czy aby DD nie pingują płynąc tyłem ;)
Ostatnio zmieniony przez melis 11 Styczeń 2017, 22:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #112  Wysłany: 12 Styczeń 2017, 07:41   

Cytat:
u-boot miast zejść szybciutko na peryskop, to czołga się ponad minutę na 12m w dół - typ VIIB. Przegięcie nieco.


To szybciutko, czy na peryskop? Bo wiesz, że te dwie wielkości to zupełnie różne były historycznie? Te czasy szybkiego zejścia, to były na większą głębinę (i wtedy mocniej zalewano zbiorniki).
Na peryskop właśnie schodzi się powoli, bo w zasadzie trzeba wolno zalewać zbiorniki.
Zanurzenie alarmowe, to zawsze było "na głębinę". Owszem, w SH3 się dało tam zrobić, ale to można traktować w kategorii błędu.
Jak wygląda alarmowe zanurzenie na peryskop w wielu pozycjach biograficznych?
Alarm! => Szybko pod wodę! => Głębokość "dużo poniżej peryskopowej" => Wyjście na peryskop => obserwacja

A wracając do SH4.
Nie podszedł ci klimat, czy co ci nie podeszło? Bo mnie aż ciekawi. Przyznam, że za pierwszym razem SH4 też mnie nie chwyciło... do czasu, aż poznałem wojnę na Pacyfiku i wyszło, że oddali ją bardzo dobrze (jak na gry serii SH. Ogólne błędy jakie mnie bolą, to ma cała seria)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 12 Styczeń 2017, 07:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #113  Wysłany: 12 Styczeń 2017, 16:01   

Nie podeszło mi choćby nasłuchiwanie na hydro. Brak jest wzmocnienia szumu tła, przez co dalszy kontakt jest praktycznie nie do usłyszenia, a jak się usłyszy to tara! lampka się zapala - to bardzo psuje klimat. Z tą peryskopową to fakt, mój babol. Nie sprawdzałem jak jest w nieco gorszą pogodę, ale w miarę ładną, nocą nie ma szans podejść nie zauważonym bliżej aniżeli na 7000m - to też psuje klimat. Nie wiem, może brak mi modów. Używam tylko dwóch, a i pewności nie mam, czy prawidłowo. Mechanizmu napraw w ogóle nie rozumiem, ale to jest pewnie do ogarnięcia.
Przede wszystkim istotny jest dla mnie mechanizm namierzanie przez ai. W SH3 zrobiłem naprawdę dobre sensory - w kota są po prostu zwyczajnie słabe. Sonar nieco przesadził ze swą "wielkością" na tym punkcie. Pomijam już nawet fakt, iż nie zniwelował wadliwych bold'ów, co jest bardzo proste. Bez wskaźnika wykrywalności, nie można stwierdzić jak czułe są sensory ai i co na nie działa a co nie.
Ostatnio zmieniony przez melis 12 Styczeń 2017, 16:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #114  Wysłany: 13 Styczeń 2017, 20:46   

Wątek o BOLDach w SHIII wydzieliłem tutaj:

http://forum.polishseamen...p?p=84052#84052
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #115  Wysłany: 13 Styczeń 2017, 23:28   

Wracając do tematu: Amerykańskie łodzie mogły używać hydrofonu na powierzchni? Nie wiem, czy ja coś robię nie tak, czy w tej części nie da się włączyć "ciszy", podczas gdy np uszkodzone zostaną pompy - pomijam już hałas jaki daje lejąca się woda - Jeśli nie da się to ok, ale dlaczego wtedy DD przepływają nade mną bez reakcji? Przecież rumor trwa niesamowity... Modów jakich używam/ałem to OM 705+patch+720+TMO 2.5. No nie podchodzi mi choćbym nie wiem jak się starał. Ale na pewno powyciągam kilka tekstur z tego i wszystko co może się przydać - i będzie działać - dla 3-ki.
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #116  Wysłany: 14 Styczeń 2017, 18:06   

Co do hydrofonu, to w pliku danego okrętu, należy w hydro put on water, zmienić na true i już hydrofon nie łapie na powierzchni. Dźwięk otoczenia też da się zwiększyć. Całkiem więc możliwe, że po paru zmianach w plikach, przekonam się :)
Ostatnio zmieniony przez melis 14 Styczeń 2017, 18:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #117  Wysłany: 14 Styczeń 2017, 20:18   

Proponuję Ci ściągnąć i przetestować sobie Traveller Mod

http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=203542

zwiększa realizm SH4, m in.

usuwa identyfikację celów, informację o zatopionych okrętach itp., hydrofon na powierzchni. Ja na tym gram (a w zasadzie grałem) i jestem bardzo zadowolony.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #118  Wysłany: 16 Styczeń 2017, 16:52   

Sprawdziłem to Jacku, ale jak na razie nie przekonałem się do tej kampanii. To pewnie przyzwyczajenie z SHIII. Ale nie porzuciłem jeszcze gry. Oprócz Operation Monsun użyłem jeszcze Omegu v300 wraz z poprawką, dzięki czemu mam klimat bardzo bliski z 3ki. Cukierkowatość nieco mniejsza, woda dużo mniej przejrzysta i pogoda sensowna. Mam za sobą jeden patrol i nawet udało się mi ustrzelić 2 frachtowce, a jeden dd mnie trochę poszarpał. Zobaczymy jak będzie dalej. Tak czy inaczej, hydrofon za cichy jak dla mnie. Przywykłem w 3ce, że będąc cicho pod wodą, mogłem z dosyć daleka wychwycić anomalię dźwiękową. Tu tak nie ma. Już pomijam kwestię, że własne silniki nie zagłuszają nasłuchu.
Ostatnio zmieniony przez melis 16 Styczeń 2017, 16:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #119  Wysłany: 19 Styczeń 2017, 20:23   

Możecie mi powiedzieć, czy ping nakierowany na oddalający się niszczyciel, spowoduje wykrycie mnie?
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #120  Wysłany: 19 Styczeń 2017, 22:16   

:myśli:
Dobre pytanie. Wiesz, że nigdy nie próbowałem? Ale coś może być na rzeczy (zwłaszcza z modami), gdyż odnoszę wrażenie, że takie pinganie nawet frachtowiec może wykryć. To niestety tylko podejrzenia, gdyż mało grałem w SH4
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 19 Styczeń 2017, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Ustawienie opcji w grze na Mulitplayer
PL_Cmd_Jacek Patrole MULTI 0 23 Wrzesień 2018, 14:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Opublikowane filmy SH V
dostępne także w jakości HD
PL_Andrev Dział ogólny do rozmów na temat SH V 7 1 Marzec 2010, 23:15
PL_Andrev
Brak nowych postów Przyklejony: Hostuje SH III
PL_Marco Obecny ranking 3 21 Październik 2011, 05:44
ORP Sęp
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: TABELA RANKINGOWA SH II
PL_Lisiu Nasze aktualne patrole 0 10 Wrzesień 2008, 13:08
PL_Lisiu
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: TABELA RANKINGOWA SH III
PL_Lisiu Wykaz patroli 0 7 Wrzesień 2008, 20:29
PL_Lisiu
Brak nowych postów Przyklejony: Zakoczenie rankingu SH III
PL_Marco Wykaz Patroli 9 5 Styczeń 2011, 21:31
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: KOLEJNOŚĆ INSTALOWANIA MISJI i DODATKÓW DO SH II/DC
PL_HUBAL Pytania i odpowiedzi 0 7 Marzec 2009, 14:51
PL_HUBAL


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group