Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Roger
Dołączył: 13 Gru 2016 Posty: 30 Skąd: Gdańsk
#1 Wysłany: 27 Styczeń 2017, 19:26 Cos się dzieje niedobrego z HsieOption Selector w GWX
Wróciłem po kilku dniach do SH3 z GWX 3.0 spolszczenie i zauważyłem, że byle zanurzenie na peryskopową skutkuje opadaniem w głębiny. Z wielkim zdziwieniem zobaczyłem, że na HsieOptionSelector wszystkie opcje są zaznaczone, a nie robiłem tego. Przy próbie ich zmiany wyskakuje mi taki komunikat, jak na obrazku. Co robić?
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#2 Wysłany: 27 Styczeń 2017, 20:55
Grę masz z Kolekcji Klasyki? W głównym folderze powinny zatem być dwa pliki wykonywalne. sh3.exe oraz _SH3.exe Przenieś w bezpieczne miejsce sh3.exe a w nazwie _SH3.exe, usuń tylko _. Prawidłowy exec powinien znajdować się w folderze moda Hardcode, wtedy nie miał byś kłopotu. Mam nadzieję, że zrozumiałeś o co chodzi Wszystkie opcje Hsie powracają do stanu pierwotnego, po wyłączeniu moda Hardcode.
Ostatnio zmieniony przez melis 27 Styczeń 2017, 20:58, w całości zmieniany 3 razy
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#4 Wysłany: 27 Styczeń 2017, 23:26
Prawidłowy tzn podatny na zmiany przez hsie, to ten którego nazwę trzeba zmienić. Oryginalny sh3.exe zawiera reklamę i, pewnie dlatego hsie nie może go zmodyfikować. Ogólnie w folderze modu Hardcode, standardowo zawarty jest exe współgrający z hsie.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#5 Wysłany: 2 Luty 2017, 23:03
Trochę odświeżę, ale to dlatego, że zwyczajnie warto. Autor Nygm Tonnage War, oraz h.sie stworzyli poprawkę hardcode - być może ją wszyscy znają - w każdym razie nowy option selector, wprowadza dodatkowe mody, w postaci fixów na czujniki - już płynący nad kioskiem dd, nie zacznie nas słyszeć bez powodu. Np misja o nazwie 505, była ogólnie hardcorem i nadal jest, ale zaraz po rozpoczęciu, ustaleniu ciszy na okręcie, można już wykonać zadanie - poprawiono kilka innych rzeczy jak widoczność nocą, współpraca wilczych stad, wykrywanie na płyciźnie asdic'iem. Mod bardziej stworzony dla Nygm Tonnage War, ale z GWX działa tak samo dobrze - pewne rzeczy nie są dostępne i sensory wymagają nieco podkręcenia, ale rzeczywiście działa jak należy. Kto zamiast wskaźnika wykrycia, chce mieć wskaźnik aktualnej pogody - informacja, jak bardzo będziemy widoczni na powierzchni - musi podmienić kilka wpisów w pliku menu_1024_768.ini. Wszystko zawarte jest w instrukcji. Mod znajduje się na stronie Stiebler'a. Więcej konkretnych info na subsim.
Ostatnio zmieniony przez melis 2 Luty 2017, 23:04, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum