POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Cos się dzieje niedobrego z HsieOption Selector w GWX
Autor Wiadomość
winters506 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Roger
Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 30
Skąd: Gdańsk

 #1  Wysłany: 27 Styczeń 2017, 19:26   Cos się dzieje niedobrego z HsieOption Selector w GWX

Wróciłem po kilku dniach do SH3 z GWX 3.0 spolszczenie i zauważyłem, że byle zanurzenie na peryskopową skutkuje opadaniem w głębiny. Z wielkim zdziwieniem zobaczyłem, że na HsieOptionSelector wszystkie opcje są zaznaczone, a nie robiłem tego. Przy próbie ich zmiany wyskakuje mi taki komunikat, jak na obrazku. Co robić?

Bez tytułu.jpg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 32.77 KB

 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #2  Wysłany: 27 Styczeń 2017, 20:55   

Grę masz z Kolekcji Klasyki? W głównym folderze powinny zatem być dwa pliki wykonywalne. sh3.exe oraz _SH3.exe Przenieś w bezpieczne miejsce sh3.exe a w nazwie _SH3.exe, usuń tylko _. Prawidłowy exec powinien znajdować się w folderze moda Hardcode, wtedy nie miał byś kłopotu. Mam nadzieję, że zrozumiałeś o co chodzi ;) Wszystkie opcje Hsie powracają do stanu pierwotnego, po wyłączeniu moda Hardcode.
Ostatnio zmieniony przez melis 27 Styczeń 2017, 20:58, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
winters506 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Roger
Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 30
Skąd: Gdańsk

 #3  Wysłany: 27 Styczeń 2017, 21:03   

Ok, zrozumiałem, ale co oznacza prawidłowy exe? To ten, z usuniętym _ ? Czy ten sh3.exe?
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #4  Wysłany: 27 Styczeń 2017, 23:26   

Prawidłowy tzn podatny na zmiany przez hsie, to ten którego nazwę trzeba zmienić. Oryginalny sh3.exe zawiera reklamę i, pewnie dlatego hsie nie może go zmodyfikować. Ogólnie w folderze modu Hardcode, standardowo zawarty jest exe współgrający z hsie.
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #5  Wysłany: 2 Luty 2017, 23:03   

Trochę odświeżę, ale to dlatego, że zwyczajnie warto. Autor Nygm Tonnage War, oraz h.sie stworzyli poprawkę hardcode - być może ją wszyscy znają - w każdym razie nowy option selector, wprowadza dodatkowe mody, w postaci fixów na czujniki - już płynący nad kioskiem dd, nie zacznie nas słyszeć bez powodu. Np misja o nazwie 505, była ogólnie hardcorem i nadal jest, ale zaraz po rozpoczęciu, ustaleniu ciszy na okręcie, można już wykonać zadanie - poprawiono kilka innych rzeczy jak widoczność nocą, współpraca wilczych stad, wykrywanie na płyciźnie asdic'iem. Mod bardziej stworzony dla Nygm Tonnage War, ale z GWX działa tak samo dobrze - pewne rzeczy nie są dostępne i sensory wymagają nieco podkręcenia, ale rzeczywiście działa jak należy. Kto zamiast wskaźnika wykrycia, chce mieć wskaźnik aktualnej pogody - informacja, jak bardzo będziemy widoczni na powierzchni - musi podmienić kilka wpisów w pliku menu_1024_768.ini. Wszystko zawarte jest w instrukcji. Mod znajduje się na stronie Stiebler'a. Więcej konkretnych info na subsim.
Ostatnio zmieniony przez melis 2 Luty 2017, 23:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów Co się dzieje z Filefront-em??!!
JacekR POMOC 1 28 Lipiec 2009, 22:00
PL_U-96
Brak nowych postów Załoga się poddaje - GWX 1.03
No właśnie zdarzyło sie to komuś??
Markuz Pytania i odpowiedzi 3 28 Styczeń 2008, 23:53
PL_Olamagato
Brak nowych postów GWX - rozwiązanie problemu z wynurzaniem się op??
Sokół Dodatki, mody i modowanie 14 27 Czerwiec 2007, 19:49
MefistO
Brak nowych postów Cos innego :)
hoogo5 Modelarstwo 3 11 Luty 2008, 06:44
hoogo5


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group