Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
CI coś wspominał, że szansa na awarię będzie dopiero po jakimś czasie i w przypadku krótko działających torped w zasadzie awaria nie będzie możliwa. Sam uważam, że mały procent powinien być - to zmusza gracza do branie pod uwagę podczas przeprowadzania ataku, że powinien zaplanować jakieś awaryjne rozwiązanie gdy wymaga tego sytuacja.
Ponadto z rónych powodów przykładowo rakiety czasem źle działają już teraz. Dlatego nie będzie to jakaś duża zmiana.
Mimo to, całkowicie rozumiem Jacka: czasem jest taka sytuacja, że uzbrojenia masz "na styk" (jak w przypadku śmigłowca) i wtedy przez głupiego pecha misja może nagle stać sie niewykonalna. Scenariusz RED TIGER jest dobrym przykładem. Tam fregata ma tylko 1 smigłowiec, który startuje po godzinie. Helo zabiera 3 torpedy a na zatopienia Kilo potrzebne są aż 2. Do tego KILO potrafi wyrzucać wabie jak opętany. W zasadzie margines błędu jest minimalny - trzeba zrzucić torpedy niemal idealnie. W takich sytuacjach "mały pech" może pogrzebać szanse na zwycięstwo (zwłaszcza w wariancie scenariusza, gdzie są 2 grywalne KILO).
Scenariusz był budowany z myślą o niemal perfekcyjnym działaniu i nie chce tego zmieniać. W przypadku dodanej możliwości usterki torpedy, pławy radiohydroakustycznej lub jakiegoś innego efektora, należy po prostu uwzględniać to podczas planowania akcji/ataku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum