POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przecieki z prac nad Reinforced Alert 1.42
Autor Wiadomość
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #21  Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 15:47   

CI coś wspominał, że szansa na awarię będzie dopiero po jakimś czasie i w przypadku krótko działających torped w zasadzie awaria nie będzie możliwa. Sam uważam, że mały procent powinien być - to zmusza gracza do branie pod uwagę podczas przeprowadzania ataku, że powinien zaplanować jakieś awaryjne rozwiązanie gdy wymaga tego sytuacja.

Ponadto z rónych powodów przykładowo rakiety czasem źle działają już teraz. Dlatego nie będzie to jakaś duża zmiana.

Mimo to, całkowicie rozumiem Jacka: czasem jest taka sytuacja, że uzbrojenia masz "na styk" (jak w przypadku śmigłowca) i wtedy przez głupiego pecha misja może nagle stać sie niewykonalna. Scenariusz RED TIGER jest dobrym przykładem. Tam fregata ma tylko 1 smigłowiec, który startuje po godzinie. Helo zabiera 3 torpedy a na zatopienia Kilo potrzebne są aż 2. Do tego KILO potrafi wyrzucać wabie jak opętany. W zasadzie margines błędu jest minimalny - trzeba zrzucić torpedy niemal idealnie. W takich sytuacjach "mały pech" może pogrzebać szanse na zwycięstwo (zwłaszcza w wariancie scenariusza, gdzie są 2 grywalne KILO).
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #22  Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 15:50   

To prawda, ale... może to oznaczać, że trzeba przebudować scenariusz (o ile to możliwe), jak jest na styk?

Tak. Wiem. Nie najlepsze rozwiązanie. Ale...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #23  Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 16:23   

Scenariusz był budowany z myślą o niemal perfekcyjnym działaniu i nie chce tego zmieniać. W przypadku dodanej możliwości usterki torpedy, pławy radiohydroakustycznej lub jakiegoś innego efektora, należy po prostu uwzględniać to podczas planowania akcji/ataku.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #24  Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 19:46   

Ale... to nie ma być opcja włącz/wyłącz z wadami? To można w grze wyłączyć, gdy chcecie grać ten konkretny scenariusz przecież.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #25  Wysłany: 6 Czerwiec 2017, 20:07   

Chyba nie, bo to ma byc opcja wpisana w konfigu. Prawdopodobnie dostępna tylko w trybie "veteran" - oddzielny exec.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Reinforced Alert 1.49
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 1 15 Grudzień 2019, 16:56
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Reinforced Alert 1.41
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 32 7 Kwiecień 2017, 18:16
Gość
Brak nowych postów Reinforced Alert 1.41 - pierwsze wrażnia
pepe Dział ogólny do rozmów na temat DW 3 25 Grudzień 2016, 17:37
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Reinforced Alert 1.41 - LINK i instrukcja instalacji
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 0 29 Grudzień 2016, 19:38
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Reinforce Alert 1.42
pepe Dodatki, mody i modowanie 5 27 Czerwiec 2017, 22:34
Gość
Brak nowych postów SUPER MARINE FINAŁ PRAC
PL_BOBIK Modelarstwo 8 6 Wrzesień 2010, 08:33
PL_Daritto


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group