Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 27 Listopad 2017, 13:58 SH 3 GWX 3 pytanie o kilka modów
Kiedyś na SH 3 pływałem bez modów
aktualnie chciałbym na GWX 3 popływać (mam zainstalowany i działa)
i mam 3 pytanka odnośnie tego
1 jak wygląda sprawa ze spolszczeniem GWXa (gdzie można pobrać bo linki na serwerach hostingowych padły)
2 czy w samym GWXie można zmienić rozdzielczość czy potrzeba dodatkowych modów ?
3 ostatnio wypływam na patrol z Kielu, a wypłynąłem na patrol gdzieś u wybrzeży Afryki Środkowo - Zachodniej (okolice Wybrzeża Kości Słoniowej)
na istniejącej wcześniej karierze od czego to może być
Ostatnio zmieniony przez kamil19920404 27 Listopad 2017, 14:36, w całości zmieniany 2 razy
Zacznę od 2 - chodzi o 16:9? To trzeba modów. I z tego co mnie się kojarzy do spolszczenia Olamagato chyba jest to dołączone
3 - błąd portu. Czyli źle wgrany mod lub błąd w modzie.
Gra zczytuje, że ma ciebie postawić w porcie X... I sprawdza w plikach. Ale w plikach ten port nazywa się inaczej lub nie istnieje. Gra nie wie, gdzie jest port X. A więc wystawia ciebie na współrzędnych 0N 0W (przecięcie równika i południka 0).
dzięki
rozdzielczość to okolice 16/19 bo dokładnie to 1366/768 (nie pogardzę 1360/760 )
Widziałem spolszczenie Olamagato na jego stronce na ja.gram tylko że hosty dawno padły
nie wiesz kto lub gdzie się ktoś tymi plikami podzieli bo 200 mb z hakiem to nie jakoś dużo ?
Kiel mi nie działa
usunę wszystko, wkleję kopię zapasową i na nowo gwx zainstaluję
pływałem II D więc poświęcenie kilku torped na 1 cel byłoby bolesne (szczególnie jak się nie wie czy za cel dostanie się punkty)
wypróbuję na VIIC torped zapas jest większy
Powodzenia. I jak pokonasz go, daj znać. Bo zawsze jest ryzyko, że człowiek się myli, a tak to jedna z tajemnic będzie rozwiązana
Ale jak mówię. Dok dla gry to statek. Nawet w muzeum statków można go zobaczyć... Tylko... może być jako statek "neutralny" traktowany, a ten nie daje renomy. Chyba, że jest na nim bandera wroga.
pływające doki nie są statkami według gry bo w tonażu nie zauważyłem żadnych dziwnych wartości
a mam jeszcze pytania
jednostki czerwonego krzyża są traktowane jako okręty neutralne czy sojusznicze ?
oraz czy da się zatopić alianckie ubooty ? (bo wg. mnie nie ma szans albo mam jakiś bug)
wpakowałem w samotnie płynącego uboota 4 torpedy (wszystkie zrobiły )
2 kontakty na minimalnej głębokości w okolice środka i 2 magnetyczne po jednej pod kil i pod rufę), kilkadziesiąt pocisków z 88 i kilka magazynków zwilinga
i po za:
wybuchem działa głównego,
wybuchem plot
zniszczenia elementów kiosku
unieruchomienia
4 potężnych dziur
nic się nie stało
przy ataku na konwój
znikały te ubooty (albo nie potrafiłem ich namierzyć pod wodą)
Ostatnio zmieniony przez kamil19920404 23 Grudzień 2017, 01:04, w całości zmieniany 2 razy
A co do statków szpitalnych... Powinny być neutralne.
Gra z modem zawiera nową nacje "Czerwony Krzyż", neutralną przez czas wojny. Wówczas okręt pływa pod flagą Czerwonego Krzyża i będzie traktowany jako neutralny.
Jeżeli natomiast gra wylosuje go jako statek np. brytyjski (ale chyba nie ma takiej możliwości), to wówczas na zasady gry jest wrogi, choć zgodnie z traktatami powinien być neutralny.... Ale gra klasyfikuje wrogość po banderze. I bandera Czerwonego Krzyża jest neutralna przez całą wojnę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum