Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: krzysiek
Wiek: 39 Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 77 Skąd: z otchłani
#4 Wysłany: 13 Luty 2013, 15:26
Całe wieki mnie tutaj już nie było, ale ostatnio zastanawiam sie nad powrotem do SH4 oriętuje sie ktoś czy wyszło jakieś nowsze TMO czy 2.5 to juz finalna wersja?
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#5 Wysłany: 13 Luty 2013, 18:39
Ostatnio sprawdzałem subsim.com i wygląda na to, że 2.5 to ostatnia wersja.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Tak, TMO 2.5 to ostatnia wersja tego moda. Do tej pory nic nowszego się obecnie nie pojawiło.
Z SubSim wiem, że trwają pracę nad nowszą wersją moda RFB. o taka alternatywa dla TMO.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
A w jaką wersję TMO obecnie grasz?
Oznaczenie jedniostek na mapie jest związane z wersją moda. Poczytaj w informacjach o modzie jakie zmiany wprowadza, jakie są konfiguracje. Tam znajdziesz odpowiedź. Dodatkowo czy masz zainstalowane inne mody? Jeśli tak to czy są kompatybilne z wersją TMO w jaką grasz?
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Cóż, w takim razie odsyłam do manuala
Pozwolę sobie zacytować:
Less God's eye info on Nav map:
The information given by the navigation map is greatly reduced. It now functions more as a position plot. Sensory information on ships is no longer displayed, and ships themselves are represented by a black dot. This leaves you having to figure out which direction they're heading rather the then have the game tell you everything, as well as not automatically identifying nationality or ship type. You'll have to figure that out on your own too. Optics are wonderful things.[strona 9 manuala]
W skrócie - chcesz widzieć "stare" ikony na mapie - zmień mod
Jeśli masz problem z językiem angielskim to poniżej tłumaczenie (na szybko):
"Mniej informacji na mapie Nav:
Informacje podane przez mapę nawigacyjną są znacznie zredukowane. Teraz działa ona bardziej jako wskazanie pozycji celu. Informacje sensoryczne na statkach nie są już wyświetlane, a same statki są reprezentowane przez czarną kropkę. To sprawia, że musisz samemu dowiedzieć się, w którym kierunku cel podąża. Gra nie mówi ci wszystkiego, a także nie identyfikuje narodowości oraz typu statku. Będziesz musiał samemu to sobie wyobrazić przy pomocy jedynie optyki"
Do boju! )
PS: Czy mówiłem już, że uwielbiam ten mod ?
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 18 Styczeń 2018, 11:20, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#14 Wysłany: 17 Lipiec 2019, 21:37
Dawno nie grałem, ale przeszukiwałem obszar na jednej trzeciej prędkości.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
I to jest dobry sposób na przeszukiwanie sektora patrolowania.
Ja często dostosowywałem prędkość do aktualnego poziomu paliwa - to w przypadku gdy HQ "wyganiała" mnie na drugi koniec mapy. Wtedy trzeba się liczyć ze zużyciem ropy. Generalnie najwydajniejszą pod kątem spalania prędkością jest pół naprzód pomniejszona o jeden-dwa węzły. Zwróć też uwagę na stan morza - podczas sztormowania spalisz więcej paliwa.
Moim najczęściej wykorzystywanym sposobem było ustawienie prędkości na 4 węzły i aktywny nasłuch hydrolokatorem.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 17 Lipiec 2019, 21:54, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Rafal Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 28 Skąd: Warszawa
#16 Wysłany: 18 Lipiec 2019, 13:03
Dzięki za odpowiedz.
Ja do tej pory pływałem i przeszukiwałem na 10 węzłach. Ale odkąd używam mod: Improved Ship Physics 2.6_TMO_RSRDC_OTC ,to się nie wyrabiam z paliwem na tych prędkościach. A nie zrezygnuję z niego ,bo bardzo urealnia grę.
Specifically:
1. Tame the outrageous acceleration of subs and ships.
2. Make turning more realistic.
3. Improve diving characteristics.
4. Improve battery performance of subs.
5.Improve weather/wave effects and sea-keeping.
These are the notable features of this mod:
Realistic acceleration of subs.
Speed drop off in turns is sharply reduced for subs.
Bad weather effects on movement have been greatly increased.
Fuel Ballast Tanks implemented.
Diving Performance has been reworked.
Narwhal class fixes added.
AI Uboat9, AI fleetboat and AI Sen Toku support added.
Ships' acceleration fixed.
Ships' turning and maneuvering improved.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum